Cookie box OTTO a pridružené spoločnosti vyžadujú váš súhlas s individuálnym využitím údajov, aby sa okrem iného zobrazovali informácie o vašich záujmoch. Prechádzaním tohto webu, kliknutím na odkaz či na "OK" udeľujete tento súhlas. Tento súhlas môžete odmietnuť tu.

OK
Široký výber svetových značiek Darček v hodnote 15 Eur pri prihlásení k odberu newslettera Doprava zadarmo nad 85 Eur*

x

lMENU

 

Vrátenie

Pokiaľ sa Vám čokoľvek v zásielke nepáči, jednoducho nám pošlite tovar späť.

 

 

Ako funguje vrátenie tovaru?

Od OTTO si môžete pokojne objednať! Naša spoločnosť zabezpečuje možnosť vrátenia tovaru na každý výrobok v plnom rozsahu nasledovne:

Odstúpenie od zmluvy – vrátenie tovaru
Ak by s tovarom zaslaným OTTO Kupujúci nebol spokojný, respektíve sa tak z akýchkoľvek dôvodov rozhodne, má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru Kupujúcim alebo treťou osobou označenou Kupujúcim, ktorou však prepravca nie je. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy Kupujúci informuje spoločnosť OTTO o svojom odstúpení od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením, napríklad mailom na e-mailovú adresu: otto@otto.sk alebo listom zaslaným poštou na adresu OTTO Central Europe GnbH P.O. Box 4, 010 02 Žilina 2. V prípade odstúpenia od zmluvy písomnou formou stačí zaslať vyhlásenie o odstúpení do 14 dní (nevyžaduje sa doručenie do 14 dní). Kupujúci svoje právo na odstúpenie môže uplatňovať a v čase medzi objednaním a prevzatím tovaru.

Na tento účel možno použiť Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy tu .

V prípade niektorých výrobkov spotrebiteľ nemôže uplatňovať svoje právo na odstúpenie od zmluvy (napr. noviny, časopisy a periodiká, zvukové a obrazové záznamy v uzavretých baleniach, aj v prípade počítačových softvérov, ak spotrebiteľ tovar po jeho prevzatí rozbalil, respektíve ohľadne výrobkov v uzavretých baleniach, ktoré z hygienických dôvodov alebo z dôvodu ochrany zdravia nemožno vracať, ďalej výrobkov, ktoré sa ľahko kazia alebo výrobkov určených na spotrebu v krátkom čase, respektíve aj takých výrobkov, ktoré vyplývajúc zo svojej povahy, sa po odovzdaní zmiešavajú s inými výrobkami, ďalej takých prefabrikovaných výrobkov, ktoré boli vyhotovené podľa zákazky spotrebiteľa alebo vyslovene na jeho žiadosť alebo výrobkov, ktoré boli jednoznačne prispôsobené na osobu spotrebiteľa).

Ak Kupujúci odstupuje od svojho úmyslu kúpiť tovar (od zmluvy) OTTO je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy a v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu (výnimkou nákladov na vrátenie tovaru navyše, ktoré vznikli v dôsledku toho, že si Kupujúci zvolil spôsob zaslania tovaru späť odlišný od najlacnejšieho bežného spôsobu zasielania, ponúkaného spoločnosťou OTTO).

OTTO môže vrátenie platieb zadržať, kým mu nebude tovar vrátený, alebo Kupujúci nepotvrdí, že ten poslal späť: z dvoch možností je potrebné brať zreteľ na skorší dátum.

Bezprostredné náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci. OTTO v prípade objednávky na dobierku prostredníctvom pošty vracia platbu na meno a adresu uvedených v objednávke Kupujúceho a v prípade úhrady bankovou kartou vracia platbu prevodom na bankový účet, z ktorého bol tovar uhradený.  

Kupujúci je povinný vrátiť resp. zaslať tovar späť spoločnosti OTTO bez neodôvodneného omeškania, najneskôr v lehote 14 dní odo dňa vyhlásenia o odstúpení od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odoslaný späť pred uplynutím 14 dňovej lehoty.  

U výrobkov s hmotnosťou menej ako 30 kg (odevy, obuv, doplnky, menšie bytové textílie), ktoré sú dopravené Slovenskou poštou: Kupujúci je povinný tovar vrátiť ako bežný vnútroštátny balík na vlastné náklady, na túto adresu: Otto Central Europe GmbH - Bojnická 14, 831 04 Bratislava OHR. (balík na dobierku alebo porto balík OTTO nemá možnosť prevziať). Kupujúci podľa možností tovar vráti v originálnom balení s prilepenou etiketou z faktúry, kde uvedie dôvod vrátenia tovaru, čím urýchli proces vybavenia spätnej kúpy. Pre uľahčenie spätného zaslania môže kupujúci použiť prilepené etikety z faktúry!


Ako funguje vrátenie tovaru?
Zabaľte produkt späť do pôvodného balenia a nalepte na balík nálepku nachádzajúcu sa na dodacom liste, na ktorej je už uvedená presná adresa pre vrátenie tovaru. Ak spolu s objednaným produktom nebol doručený dodací list alebo sa tam nenachádza nálepka s adresou pre vrátenie, prosíme Vás, aby ste vhodným spôsobom zabalili tovar a na balenie napísali nasledujúcu adresu:Otto Central Europe GmbH - Bojnická 14, 831 04 Bratislava OHR.

Následne môžete podať balík na poštách na celom území Slovesnska ako bežný vnútroštátny balík. Prosíme, aby ste si uchovali potvrdenie o vrátení tovaru, kým Vám nebude vrátená suma objednávky.

Radi by sme Vás upozornili na nasledujúce: Radi by sme Vás upozornili na skutočnosť, že kupujúci vracia každý tovar na vlastné náklady prostredníctvom Slovenskej pošty.

Nábytok sa môže vrátiť aj bez pôvodného balenia, pokiaľ už pôvodné balenie nemáte. Ak nemáte k dispozícii pôvodný obal, je potrebné tovar zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu tovaru. V prípade nábytku doručeného Slovenskou poštou musí byť tento nábytok pri vrátení podľa podmienok pošty.

Nábytok a dekoračné produkty (nad 30 kg): V prípade spätného zasielania väčšieho nábytku a dekoračných produktov (nad 30 kg), prosím, kontaktujte nás zákaznícky servis na e-mailovej adrese otto@otto.sk alebo na telefónnom čísle (02) 32 22 22 22. Prepravu zabezpečí náš špedičný partner Gebrüder Weiss.

Vrátený tovar nesmie byť poškodený alebo opotrebený, výnimkou použitia potrebného na zistenie charakteru, vlastností a prevádzkyschopnosti tovaru (napr. kupujúci si môže tovar vyskúšať, prezrieť si tovar). Za pokles hodnoty tovaru, škodu a náklady, ktoré vyplývajú zo zjavného opotrebenia – teda ak vrátený tovar je poškodený alebo nesie stopy takého používania, ktoré prekračuje rámec všeobecnej očakávateľnosti – znáša Kupujúci. V takomto prípade OTTO pokles hodnoty tovaru, škodu, resp. náklady vyplývajúce z opotrebenia a použitia tovaru prenáša na Kupujúceho, ktorá suma sa odpočíta od kúpnej ceny, ktorá sa má spotrebiteľovi vrátiť. V prípade, ak pri tovare, ktorý Kupujúci vracia späť, bola využitá zľavová akcia, je táto zľava percentuálne rozpočítaná na objednaný tovar a pri vrátení sa suma zníži o poskytnutú zľavu.
 

o
X
X

Ďakujeme Vám za hodnotenie!

Nasledujúci text bol zaznamenaný:



Súhlasíte s tým, aby krstné meno bolo publikované pri hodnotení.


Vaše hodnotenie:


Vaše hodnotenie je prijaté v našom systéme, po spracovaní bude zverejnené na našich stránkach do 72 hodín od odoslania.

Pokračovať
x
Trendy, novinky & 15 € AKO DARČEKo