OTTO používa cookies v záujme zabezpečenia čo najlepšieho zážitku z nakupovania pre vás. Ak pokračujete v prehľadávaní, súhlasíte s ich používaním.

Súhlasímx
Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní Nákup 24 hodín denne Zaplatíte až po prevzatí tovaru Doprava zadarmo pokiaľ objednáte nad 85 Eur

x

fMENU

Tu sme zhromaždili najčastejšie kladené otázky, a samozrejme reagovali sme aj na ne!

Prosíme, berte do úvahy, že podmienky týkajúce sa nákupu sú uvedené vo Všeobecných Zmluvných Podmienkach , spracovanie údajov je uvedené v Informačnom systéme o ochrane osobných údajov, tu uvedené informácie nie sú kompletné.

 

 

Otázky týkajúce sa dodávky

Kedy bude dodaný objednaný balík? >

Tovar objednaný v internetovom obchode OTTO Vám doručí kuriérska služba Slovenská pošta v pracovných dňoch medzi 7.00 – 16.00 hod. O doručení (s presnosťou trojhodinového intervalu) Vás bude kuriérska služba v deň doručenia informovať e-mailom. Pokiaľ Vám pravdepodobná doba doručenia nevyhovuje, na novom termíne sa môžete dohodnúť s kuriérskou službou na telefónnom čísle zákazníckeho centra Slovenská pošta 08 50 122 413, e-mailom alebo na webovej stránke Slovenská pošta. K tomu je nutné zadať identifikačné číslo zásielky.

 
Ako môžem sledovať objednaný balík? >

Použitím identifikačného čísla zásielky môžete sledovať svoje zásielky online na webovej stránke https://www.posta.sk/zmena-zasielky. Ak by ste chceli získať informáciu o stave zásielky alebo o presnom čase prepravy, môžete nás kontaktovať v pracovné dni od 7.00 - 16.00 hodín na telefónnom čísle zákazníckeho servisu Slovenská pošta 08 50 122 413.

Koľko stojí prepravné? >

V prípade platby kreditnou kartou: 4,25 Eur.Pri platbe na dobierku 4,75 Eur. O podmienkach dodávky podrobnejšie informácie nájde tu

Kedy dostanem balík? >

Pokiaľ je požadovaný tovar skladom, vybavíme Vašu objednávku počas 5-6 pracovný deň. O dodacích podmienkach podrobnejšie informácie nájde tu.

Platobné informácie

Môžem platiť platbou vopred - bankovým prevodom? >

Áno, informácie potrebné k prevodu pošleme v e- maile o potvrdení objednávky. Pozor! Túto formu platby zvoľte iba pri využití internetového bankovníctva, kedy sú peniaze zaslané priamo z klientovho účtu na náš účet! Po obdržaní tohto mailového potvrdenia objednávky preveďte celkovú sumu (hodnotu objednaného tovaru + prepravné) na náš bankový účet. Akonáhle platba na náš účet dôjde (zašleme vám takisto mail) Vaša objednávka získa aktívny štatút a tovar Vám bude odoslané ako doporučená zásielka.

Môžem platiť platobnou kartou? >

Áno, môžete platiť kartou VISA alebo MasterCard. Okrem vydávateľa karty, čísla karty a dátumu platnosti je potrebné zadať aj kontrolný kód karty. Kontrolný kód je trojčíslie na zadnej strane karty, ktorý slúži na bezpečnostnú platbu cez internet. Kúpna cena bude z Vašej karty odpočítaná až po doručení tovaru. V prípade platby platobnou kartou prepravné je 4,25 Eur.

Môžem si zvoliť platbu na dobierku? >

Áno, ak si zvolíte platbu na dobierku Váš tovar odosielame na uvedenú dodaciu adresu ako doporučenú zásielku s dobierkou. Celkovú sumu (hodnotu objednaného tovaru + prepravné) budete platiť v hotovosti pri prevzatí tovaru. Balné a prepravné pri platbe na dobierku činí 4,75 Eur.

Otázky týkajúce sa výmenu a vrátenie tovaru

Ako odstúpiť od zmluvy? >

Naša firma zabezpečí kompletnú výmenu a spätné odkúpenie nasledovne: Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru, ktorá začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru. Pri uplatnení práva na odstúpenia od zmluvy spotrebiteľ informuje predávajúceho jednoznačným vyhlásením (napríklad poštou na adresu predávajúceho, alebo e-mailom). Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy na stiahnutie: tu. Podmienky týkajúce sa výmenu a vrátenie tovaru podrobnejšie: tu.
Zásielky kupujúci vracia prostredníctvom Slovenskej pošty (kuriérske služby nedoručujú zásielky do P.O.boxu). Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Odporúčame, aby si kupujúci zásielku poistil.

Otázky týkajúce sa práva z chybného plnenia, záruka

Ako overiť záruku na výrobok a spotrebný materiál? >

Kupujúci v prípade nesprávneho plnenia zo strany OTTO môže uplatniť reklamáciu. Kupujúci musí nashlásiť chybu, ale nie neskoršie než do dvoch (2) mesiacov od zistenia poruchy. Ak ide o chybu, ktorá sa vyskytla na výrobku počas prvých 12 mesiacov záručnej doby, je predávajúci povinný dokázať kupujúcemu, že chyba, ktorú reklamuje, nebola na výrobku v čase jeho predaja. Ak ide o chybu, ktorá sa vyskytla na výrobku v čase po prvých 12 mesiacoch záručnej doby je kupujúci povinný dokázať predávajúcemu, že chyba, ktorú reklamuje, bola na výrobku už v čase jeho. Chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, musí kupujúci vytknúť u predávajúceho bez zbytočného odkladu, najneskôr do 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Prípadná reklamácia nebude uznaná, ak bude tovar s chybou ďalej používaný a z odstrániteľnej chyby sa stane chyba neodstrániteľná. Podrobnejšie informácie: tu .

Záruka v prípade chybného plnenia záruky? >

V zmysle platného reklamačného poriadku sa pre spotrebiteľov na každý tovar vzťahuje 2-ročná záručná doba. Záručná doba sa vzťahuje na tovar s preukázateľnými chybami. Pri každom kontakte s predávajúcim je potrebné uviesť zákaznícke číslo kupujúceho. Faktúra je pre kupujúceho dokladom o kúpe tovaru. Podrobnejšie informácie o záruke: tu .

 
a
X
X

Ďakujeme Vám za hodnotenie!

Nasledujúci text bol zaznamenaný:



Súhlasíte s tým, aby krstné meno bolo publikované pri hodnotení.


Vaše hodnotenie:


Vaše hodnotenie je prijaté v našom systéme, po spracovaní bude zverejnené na našich stránkach do 72 hodín od odoslania.

Pokračovať
x
Trendy, novinky & 15 € AKO DARČEKf